Україна серед країн-лідерів за кількістю фіналістів премії ADCE Awards 2025
31.10.2025Європейський клуб ADCE оголосив фіналістів 34-ї премії ADCE Awards, яка відзначає найкращі зразки дизайну та реклами з усієї Європи. Україна серед країн-лідерів за кількістю фіналістів.
Цьогорічний шортлист демонструє виняткові таланти з 24 країн, підкреслюючи інноваційність і різноманіття європейської креативної індустрії. Україна посіла 4 місце серед країн-лідерів, адже до фіналу пройшло 23 роботи від українських креативників: Arriba!, Brandon Archibald, CF.Digital, idealer$, ISD Group, Leo Burnett Ukraine, Media First Ukraine, Performics Ukraine, Postmen, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine,Yehor Bread.
Міжнародне журі, до складу якого увійшло 60 провідних фахівців із 23 країн, оцінювало 653 подані проєкти з 25 європейських країн під час онлайн-сесій, що тривали з 17 по 29 жовтня. За результатами першого етапу 314 робіт було відібрано до фіналу.
Фінальне оцінювання відбудеться 18-19 листопада у Барселоні, де журі визначить володарів золотих, срібних і бронзових нагород, а також лауреатів спеціальних відзнак і головного призу – Grand Prix.
Цього року, вперше за кілька років, фінальний етап оцінювання буде відкритим для публіки, що дасть змогу учасникам на власні очі побачити обговорення та рішення провідних європейських креативних експертів.
Переможців оголосять 21 листопада під час церемонії ADCE Awards Gala у межах ADCE Creative Week, що проходитиме 19-21 листопада в DHub Barcelona.
Нагороди та спеціальні відзнаки
Окрім традиційних золотих, срібних і бронзових нагород, журі відзначить проєкти, що втілюють цінності та дух Європи:
-
European Star – за роботи, що відображають основоположні європейські цінності: демократію, свободу, справедливість і мир.
-
Genius Loci – за креатив, який передає дух і культурну спадщину певного місця.
-
Green Star – за проєкти, що сприяють сталому розвитку та захисту довкілля.
-
Equal Star – за ідеї, які борються з дискримінацією та підтримують інклюзію.
Цифри ADCE Awards 2025
-
653 заявки з 25 країн
-
314 фіналістів із 24 країн
-
60 членів журі з 23 європейських держав
-
6 категорій:Film & Audio (50) , Print & Outdoor (43), Interactive & Mobile (40) , Design (84) , Brand Experience (59), Integrated & Innovation (38)
-
4 спеціальні нагороди та 1 Grand Prix
Країни-лідери за кількістю фіналістів:
-
Німеччина – 57
-
Іспанія – 43
-
Австрія – 32
-
Україна – 23
-
Словаччина – 21
-
Швейцарія – 21
-
Португалія – 19
-
Грузія – 14
-
Литва – 13
-
Угорщина – 12
-
Чехія – 11
Повний список фіналістів доступний на сайті ADCE
ADCE Creative Week 2025 – новий формат фестивалю
ADCE Creative Week дебютує у форматі нового креативного фестивалю, покликаного надихати, об’єднувати та залучати креативних фахівців різних напрямів.
Подія відбудеться 19-21 листопада у DHub Barcelona і включатиме три дні насиченої програми:
-
AI Creative Summit – подія, присвячена питанням майбутнього креативних агентств, безперервного навчання та експериментів з AI.
-
AI Creative Challenge – змагання з AI-промптингу, відкрите для професіоналів і студентів.
-
Portfolio Review – огляд портфоліо з провідними європейськими агенціями та студіями (до 60 студентів).
-
Дві церемонії нагородження – для переможців обох конкурсів: професійного та студентського.
Фестиваль завершиться гала-вечором ADCE Awards та заключною вечіркою, де буде оголошено переможців 34-го випуску премії, що стане яскравим фіналом святкування європейської креативності та дизайну.
Повну програму фестивалю можна знайти на офіційному сайті ADCE.