18-й КМФР оголосив членів журі конкурсів OUT OF HOME і ADVERTISING CAMPAIGNS

Оргкомітет 18-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами радий представити імена перших членів журі. Команда, яка складається з визнаних міжнародних експертів креативної індустрії, оцінить роботи учасників конкурсів OUT OF HOME і ADVERTISING CAMPAIGNS. Досвід і географія представників журі дуже різноманітні – неодноразові переможці міжнародних конкурсів, професіонали із США, Росії, Білорусі, Грузії, Німеччини, Ізраїлю, Латвії, Таїланду.

Журі оцінить всі види зовнішньої реклами, а також рекламні кампанії з двома і більше видами медійних та/або немедійних комунікацій. До уваги будуть прийматися оригінальні ідеї, рішення та способи використання технологій, відповідність їх заявленим цілям, а також якість втілення.

Роботи учасників конкурсів OOH & ADVERTISING CAMPAIGNS будуть оцінювати:

  • Aaron Alamo, креативний директор Momentum Worldwide, США
  • Anton Melnikov, віце-президент по креативу і стратегії e: mg, Росія
  • Dmytry German, директор AIDA Pioneer Branding & Creative company, Білорусь
  • Eka Kipiani, креативний директор JWT Metro, Грузія
  • Franz Röppischer, Creative Innovation Director, Serviceplan, Німеччина
  • Gilad Kat, Global Planning Lead, MediaCom Worldwide, Ізраїль
  • Kestutis Isakas, Chief Marketing Officer, Reaton, Латвія
  • Shradha Dudeja, стратегічний директор Havas Worldwide Thailand, Таїланд

Нагадаємо, КМФР відкритий для всіх учасників рекламно-комунікаційного ринку, включаючи рекламні агентства, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників. Фестиваль є міжнародним, в конкурсну програму допускаються роботи від учасників з усіх країн світу. Тому не тягніть з подачею і реєструйте свої роботи прямо зараз, адже дедлайн вже – 21 квітня.

З усіх питань участі у фестивалі та партнерства просимо звертатися до оргкомітету: +38 (044) 490-90-30, festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська.

Час робити свою фестивальну історію!