Рекламний ринок

ПІДСУМКИ РОКУ - це не тільки презентація, яка містить "в одному файлі" обсяги рекламного ринку, рейтинги агентств та іншу довідкову інформацію про проекти та події року, що минає, а й досить цікавий погляд на фестивальні досягнення агентств в різних конкурсах. Сума балів складається за підсумками фестивалів реклами, які пройшли в період з 1 січня по 31 грудня. При цьому поділ агентств за спеціалізаціями не проводиться. Таке дослідження стало своєрідним показником успішності кожного з агентств в тому чи іншому вигляді рекламної майстерності. Для підведення підсумків було обрано 9 традиційних фестивальних конкурсів: Film, Print & Outdoor, Radio, Digital, Design, Marketing Services, Creative use of Media, Branded Content та Advertising Campaign.

ПІДСУМКИ РОКУ 2017 

ПІДСУМКИ РОКУ 2016

ПІДСУМКИ РОКУ 2015

ПІДСУМКИ РОКУ 2014

ПІДСУМКИ РОКУ 2013